sâmbătă, 23 iunie 2012

Cateva Achizitii ( Recenizii Produse Lady 's )

Buna  frumoaselor! Intr-un final m-am decis sa  fac  si  eu  postari de tip recenzii la cateva  produse achizitionate de catre  mine luna aceasta.....Si sa  incepem!...

Si  mi-am  achizitionat asa...


2 Creioane de la Isabelle Dupont
*High Defining Eyeliner EF 01 ( negru )
*Eyebrow Pencil EB 02 ( gri )

2 Creioane ADA- Mov si Verde

Un creion si  un tus tip pix  de la IMPALA
*Waterproof Eyeliner 312 ( alb ) -si  sa  stiti ca acest creion este un pic  sidefat
*Liquid EyeLiner Pen Intense Black

* Tus Catherine Arley- Deepliner ( negru )


Si aici  sunt Swatch-urile produselor exact in ordinea in care au  fost mentionate.


Si am mai  vrut  sa incerc cateva rujuri de la Isabelle Dupont,si de aceea mi-am luat  cateva mostre, in set ele  vin in numar de 15 dar eu am ales  doar nuantele deschise care mi-au placut mie  foarte mult si mi-au parut interesante.
Am deja  o parere  despre aceste rujuri ..
Imi plac  pentru ca sunt foarte intense..stiu in poza nu se vad chiar foarte bine  din cauza blitului,dar  ele  sunt super.
* Catherine Arley Dynamic-Metallic 9 Colors
Eyeshadow ( trusa 02 -pefecta pentru Smokey Eyes )





* Catherine Arley Dynamic-Metallic 9 Colors
Eyeshadow ( trusa 01 -pefecta pentru machiaj de zi )


Despre aceaste 2 truse am o parere extrem de buna, pur si simplu sunt geniale!

Cam acestea  au fost produsele achizitionate de catre mine.

V-am pupat! :* :*